Powered By :

Followers

Wednesday, June 23, 2010

Inginkan jari yang menarik?


Sudah pasti ramai yang mementingkan kekemasan diri.Tak kira lah dari rambut hinggalah ke hujung jari. Namun yang pasti, ada juga yang terleka dalam melakukan kekemasan diri. Saksikan gambar dibawah. Adakah anda inginkan tangan seperti ini?
|
|
|
|
|
|
|
|

Haha, berhati2 lah ketika melakukan sesuatu. Gambar ini diberi oleh miszlullaby. Sekali tengok, dah macam roti kacang pun ada. Tak pasti apa punca insiden ini berlaku. Jadi, bagi anda di luar sana, berhati² lah ye (:


-hanef h-

21 comments:

ajjah said...

omg omg omg omg!

zzanyy said...

eeee! gross but cool. masuk tangan kat paper shredder ke?

ejum said...

seram beb..xselera nak lunch..mane link2 blog 2?

**Sy!eRA_N** said...

huhu...waaa...tatot...

FarHa said...

wehhh...adoiii tak suke pic nih!! uwaa nyesal tgk (nangis) kakaka

Nasrina said...

ish2... apa nak wat da jadi cmtu...

jammbush said...

cube kite bygkan. mcm mana nk jahit tu? huhu

senandung semalam said...

tkut nye tgk tgn 2...
scary gle...
nk termuntah aku...

MatLey said...

giler pening ak tengok gmbr nih
hahaha

Alia said...

gelinya...

fadzioriq said...

pergh~

fairuz said...

weh..gmba ni gamba tgn kawan kpd kwn aku. cpt nye tersebar.ekeekee

APAN said...

cool giler wat cmtu...
msti kene tahan sakit yg lame ma...
haha...

MaryamJamilah said...

omg!!! T_T
apesal pulak tgn dier tu!

el said...

giler kentang tul
tgk pun dh rs sakit ni kan pula org pya tgn tu adoii xde akai cr pasal hahaha

impian cinta said...

macam mana nak jahit??? dah cam roti kirai je~ eeeeeeeeee!!! ngeri!

jammbush said...

tu la pasal. mcm kene shredder pun ade. mcm kene gerudi pun ade. adeyh. pediih tu!

tiqaa said...

ishhh, apekah? :'(

Anonymous said...

uuiissshhh..ngeri baiiii tgk tgn org ni..eeeiiii..boleh bfungsi ag ke tgn die ni..

e m y said...

astaga!!

parkbhuthe said...

ni masuk shredded paper kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Link Exchange:

Sponsored By :