Powered By :

Followers

Sunday, June 20, 2010

Nani Mentor 4 - Langit Ketujuh & Muhammad - Mariana





Aha,separuh akhir yang pertama bg rancangan mentor 4 telah pun berlangsung di dewan MBSA 2 Shah Alam. Sudah pasti anda semua pun menonton persembahan mereka. Tapi iklan, tukar channel world cup. hehe. Persembahan yang ditunjukkan oleh para peserta sangat memuaskan. Disini, saya mahu berkongsi bersama anda lirik lagu Langit Ketujuh yg dipopularkan oleh Sharifah Zarina dan juga lirik Maria Mariana yang dipopularkan oleh Slam dinyanyikan oleh Muhamad dan mentornya, Ziana Zain.


Sharifah Zarina - Langit Ke 7
Dulu kau pernah berkata
Andai kata kita bercinta
Akan kau bina mahligai
Yang terapung dilangit ke tujuh
Sememangnya seakan
Khayalan belaka
Aku tak percaya
Kata-katamu hanya mimpi
Di siang hari
Kemarau panjang
Berpanas jua
Berteduh tidak
Hati kecil tak memahami
Mahligai itu ada di syurga
Terangilah mata hati
Agar dapat ku mengerti
Kataku bukan mimpi
Di siang hari
Berpanas tidak
Berteduh jua







Slam - Maria Mariana
Kejujuran hati mu oh... Maria
Melambangkan agungnya seorang wanita
Mencurah kasih
Menabur sayang
Tiada meniti batasan

Di sebalik naluri Mariana
Yang memendam cemburu dan curiga
Walaupun kasih amat mendalam
Hatinya masih jua resah

Maria oh Mariana
Kekalutan masih jua melanda
Walaupun jiwa masih serupa
Di manakah nanti penghujungnya

Maria oh Mariana
Jalinan kasih dua jiwa
Bila gelora ribut kan reda
Bersama tabah menghadapinya

( solo )

Di suatu hari
Jalanan hidup ini
Akan haluannya sendiri
Di situ nanti kan abadi
Cinta kekal untuk selamanya

6 comments:

Usop said...

bila ler agaknya slam nak buat album baru yer, lama dah rasanya tak dgr pasal kumpulan slam

si[jari] telunjuk said...

yu huuuu..saya suka lagu maria...ohhhh..mariana....teringat kecnatikan erra

Ila said...

suara mohd ni sedap nk dibandingkan dgn shaq mcm hampeh.

jammbush said...

haha, mcm2 sama2 la kite tggu album baru slam tu ye.
aha, mas idayu tak boleh terima hakikat yg dy dah tersalah pilih org kan.
yea, maria mariana mmg ingt erra la. hehe

Ila said...

tahu takpe. entah2 suara awak lg sedap dri shaq kot? haha. :p

jammbush said...

hehe.. mane ade.. xsedap pun.. mcm katak :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Link Exchange:

Sponsored By :