Powered By :

Followers

Monday, June 28, 2010

Wanita : Inginkan hairstyles bagaimana?

Seperti yang dijanjikan, entry seterusnya semestilah entry mengenai hairstyle bagi kaum wanita pula. Setelah berbagai pendapat yang diperoleh dari para blogger, apa kata kita dengar pendapat anda semua mengenai hairstyle perempuan pula (:
1) Fringe
Aha, ni style cutting fringe. Sebenarnya klau dilihat balik fringe style ni, ia nya seperti diadaptasi dari style rambut Abu Bakar Elah. Betol tak? (bahagian depan rambut di potong rata). hehe. Tapi, sedar tak sedar, hairstyle ni lah, yang selalunya menjadi trend masa kini. (:

2) Layered


Ok, yang ini pulak, seperti layered lelaki. Cuma layered perempuan ni lebih panjang. Rambut akan kelihatan lebih nipis.





3) Short
Short hair cut ni sesuai bagi perempuan yang sukakan cara hidup yang mudah dan simple. Tak silap aku, short hair cut ni ada mcm² nama seperti shag, short bang dan mcm² lagi la. Style rambut macam Paris Hilton tu tak silap aku contoh hairstyle short bang.Tapi kan, dalam banyak² short hairstyle ni, mestila aku paling suka style rambut agnes sayang ku. hehe.
Tengok, bukan main comel lagi hairstyle agnes ni dalam sinetron Jelita dulu kan? hihik! Love you baby. (:

4) Celebrities
Aha, ini pulak antara contoh hairstyle² celebrity di barat.
Opps!
Tggu, ada lagi.. hehe.. yang ini mungkin akan menjadi trend sekarang. Mungkin virus nya belum menular ke Malaysia dengan teruk lagi,.. hehe.
|
|
|
|
Aha, siapa lagi kalau bukan artis si cantik molek gebu ni. Katy Perry! hehe. :D

Jadi, apa pendapat anda pula kali ni? Hairstyle yang mana menjadi pilihan anda? Adakah hairstyle wanita lebih menarik dari hairstyle lelaki? ;)


21 comments:

adrinaqamarina said...

tak suke fringe,,,tapi suke layered sje...
paling minat dengan rambut ombak3 ts
*taylor swift
<3

Ery Farieha said...

suka fringed
tp aku bertudung, so sia2 je kalo wat rambut camtu
hahaha

ejum said...

aku ske short mcm paris hilton..hahaha..

jammbush said...

ow itu mcm ka. ejum, t aku bg no tepon paris hilton. hahaha :D

hanif hafiz said...

aa..tolongla..bukan paris hilton tu..meluat..

kiwi said...

bgus...memg tga cri idea nk potong rmbut ni..hehe

~amalina~ said...

layered...nice one...;p

.::s e n t::. said...

hah..baru tadi aku plan nak cut rambut buat fringe. teehee..curly-fringe. cam cun jek. *perasan ;p

jammbush said...

aha, mcm2. blh aje nkl cut rambut mcm mana pun. asalkan menepati citarasa u all okey> ;)

Tupai Karan said...

ska rambut victoria.. :)

NiNa' said...

rambut short nmpk lg comey~

rhapsody LiN said...

hehe.. ku suka layer.. tp lg selesa rambut pendek tp x pendek sangat. takat lepas bahu je :)

Nur Hidayah Yahya said...

ngeh ngeh ngeh...agnes comel macam aku kan?

Nur -al- Ain said...

teringin nak rambut pendek tapi pakwe kate nanti tak ayu.. wuwuwuwuuwwwww

kahak cair said...

nice dan cun.. semua cun

noor afzan said...

saya buat layered je..

saya_arief said...

aku suke botak.haha..

peaNut said...

peanut suka layered!!cantek..rasanya style rmbt pompuan lebih cantek kalau nk banding ngn laki la..huhu

khalidahmacambaguss~O_o said...

sesungguhnye saye sangat teringin mahu wat rambut deadlock atau botak...siyes...teringin sangat...tp mak tak bagi....hehehe

jammbush said...

bergantung kepada kesesuaian muka juga sebenarnya btol x?

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

Teringat je Darl nk sgt me potong rambut mcm Agnes..demi darl me sanggup!! hehehe..kenangan ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Link Exchange:

Sponsored By :