Powered By :

Followers

Friday, July 2, 2010

nuffnang : buffered earning meningkat.







Amin.. After tak sangka buffered earning ni melekat di blog ku.. Bermula dengan minggu lepas, aku just dapat dua buffered earning iaitu digilive n internet explorer (ronnie).. dan sambil tu jugak, aku try tgk keyword and refferer.. dapat la jugak tau siapa yang selalu click betol².. huhu...
okay, ini adalah BE aku untuk minggu ini  (:
Hasilnya, BE meningkat menjadi empat! aha! :D Kepada rakan² yang belum mendapat BE, jangan give up ye.. One day, giliran anda pula... (:

14 comments:

marina anakcikbob said...

sama la..dpt lg 2..
lalala~~

kasih suci said...

wow...tahniah2...

eh, kita boleh tahu ea sape yang betul2 klik trough keyword and refferer ea..baruku tahu...

DaHLia said...

congrates!!!
BE baru xmoh lak dtg blog sis...huuhu

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

Me tak pernah check me punya! hahaha

BezBuddy said...

masyuk la dpt byk bufferd..hehe

Fina Fento said...

wah..best best..

dunspeak♥ said...

wahh tahniah ;)

Ery Farieha said...

ni jeles ni
huwaaa
sob3
anyway,congratz

caliph shuriken said...

congratz ^^

annazanariah said...

wahhh~ bestnya.. tahniah..
jelez ni,, jelez... hehhe..

suka_haha said...

eh.. yg nak tau sape klik betul2 tu maksud awk refferal ke?? kalau refferal rasanya bukan org yang klik betul2.. sebab saya login kat blogger pun dan view blog dari situ pun leh masuk kat refferal gak.. kalau saya klik link saya dari blog orang lain pun leh masuk kat refferal gak .. betul ke apa yang saya teka yang awk tgk kat refferal? kalau silap tlg betulkan hehe..

SheY PuLL said...

mc mn nak dpat buffer erning 2.?

NaNaJoe said...

manyak2!!! congrates dear~ :P

ina said...

Alhamdulillah!! Syok nye..aii punya,kempen ada masuk 2 3, sayangnya tak tau APA tu kelebihan kempen terse but. Rgiii..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Link Exchange:

Sponsored By :