Powered By :

Followers

Sunday, July 11, 2010

Travel : Bintulu,Sarawak. Part III&IV

Day 3:
Ini antara kawasan yagg menarik di dalam UPM Bintulu.


Tidak sah sekiranya ke negeri orang dan tidak membeli cenderahati (:



Ini pulak, konon² wondergirl Sarawak la. Mereka menyanyikan lagu 'Nobody'.
Dalam bot tu tidak ada manusia. Yang ada cuma motosikal.

Day 4 (Final Day)
Inilah Pasar Utama Bintulu. Bersebelahan dengan pasar ini, terdapat kawasan jualan yang dipanggil Pasar Tamu.
The world of Banana's
Ikan Terubok masin. Seekor ikan ni berharga dalam RM9-15 ringgit.

Akhbar harian masyarakat Bintulu.
Tak pasti apa namanya. Tetapi, cara pembuatannya sama seperti membuat ketupat cuma saiz nya sahaja yang kecil.
Aha, aku tertarik dengan style rambut brother ni. Pelik betul. Macam mana la dia terfikir nak buat hairstyle macam ni kan.. haih...
At the top layer of cloud... Bumi itu bulat..
Tiba² muncul cahaya matahari ketika ni.. nice.. (:
Aku tertarik dengan gambar ni semasa membaca magazine yang disediakan oleh MAS.
The stewardess. Sory, terfokus di kerusi pulak.. hehe 
Finally, we arrived back to semenanjung.. (:




And all of this because of you my lovely brother, Hanif Hayyi Hanafi (:

2 comments:

wannurfazrini said...

awesome ,ikan terubok masin , I pnh beli kat sarawak dulu . hehe

mrs.eleanor said...

best tgk gambo sarawak..hayyi cam nama abg saya gak!! hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Link Exchange:

Sponsored By :